Orang Kampung

AKU ORANG KAMPUNG.... KAU ORANG KAMPUNG... KITE SEMUA KAMPUNG......

NeXt..... :)





korang jgn ingat geng2 aku semua perempuan... Jalil ni kawan aku gak.. gambo dier gan aku paling byk.. tp x semua aku uploadkan.. lenguh la tangan aku.. erkk cakap perak la pulak aku.. bior la..:) jalil kawan sekampung aku.. tp time blk kg jarang sgt jumpa..sbb dier lebih senang bermanja dengan mak dier... dulu x kenal pun.. sbb dier dtg keje satu opis gan aku tuh yg jadi kenal.....salah satu pose yg bersampin sakan nih..... nak beraya kat rumah mak mertua x jadi.. jalil la.. bukan aku.. ari tuh dia kata nak carikkan makmetua utk aku.. xde pun... biar la.. janji dier otw nak dpt mak mertua.... tuh yg diberi tahu kat aku.. cayokk jalil.... thanks coz byk tolong aku...


p/s ko jgn lupa anto durian kat rumah aku nanti..

No comments: