Orang Kampung

AKU ORANG KAMPUNG.... KAU ORANG KAMPUNG... KITE SEMUA KAMPUNG......

cclia or cuyek... maner satu nihh?





yang nih cclia... kira paling best friend aku la.. start kenal dia 2002... masa tu dia baru lapor diri kat wisma tanah dgn 2 org yg lain.. kebetulan masa kat kl rumah aku dgn rumah dier dekat je.. so selalu la kuar mkn mlm bersama kita orng ni. n then biasanyer dpt green light dari bf dia..:)..... accually aku ader perjanjian dgn cclia yang x tertunai (kitaorg berdua je tau apa perjanjian tuh).... dan yg pasti x akan tertunai.. wakah!..wakah!..wakah! macam dah tamat tempoh jer..apa pun aku doa semoga cclia maju jaya dalam kehidupannyer...insyallah ikan pekasam ikan puyu akan posmen hantar satu ari nanti..so.. thanks a lot.. best kawan gan dier.. mcm2 ada..

:)
p/s datang la kursus...sure aku layan 7 ari 7 malam....ditanggung beres

1 comment:

ud@cit said...

cclia : agreement tu dah null and void la nal.... anyway u r still my best friend... i'll keep u as a treasure (mcm barang antik gtu)...


(nal, ni pesanan sah dr cclia) aku just postman yg anto posto)