Orang Kampung

AKU ORANG KAMPUNG.... KAU ORANG KAMPUNG... KITE SEMUA KAMPUNG......

majlis makan2


ni time aku buat majlis mkn2 sempena aku meninggal putrajaya... makna nyer ke tempat keje baru la.. nak tau tempat keje baru aku tunggu... akan diberi tau di entry yang akan dtg... majlis ni aku buat khas untuk menghargai kwn2 aku. majlis yg orng wat tok aku dah 2 majlis berlaku.. terima kasih byk.. tp majlis ni aku x mampu nak buat kat hotel ongkosnyer x cukup... so buat la kat Soho, Bangi.. antara kenamaan yang hadir.. DA dan Puan Bad, Jalil, iryd, Nora, Halijah, bOB, Khalek.. special thanks for Ainu Nizla...Zurina N Cik Shida.. dan x lupa CClia Gima... harap aku ader peluang lagi buat majlis mcm ni... kenamaan yg x dpt hadir Ira pegi dating.. Cyn ader DPA. diaorng pun aku x lupa.. so cuba korang bagitau aku saper yg paling cute mlm tuh... untuk tatapan korang aku upload kan 2 versi foto kat sini.. komen jgn x komen..

2 comments:

ud@cit said...

~ aku la yg paling cute..
~ thnks enal blanja mkn...
~ puas aku ratah ikan siakap mlm tu... huhuhu...

ud@cit said...
This comment has been removed by the author.