Orang Kampung

AKU ORANG KAMPUNG.... KAU ORANG KAMPUNG... KITE SEMUA KAMPUNG......

PeRtH... ausTraLia...


dah lama aku x memblog kat blog aku sendiri.. so skrang ader bila dah tempat keje baru ni.. bleh la muncul kembali....... aku pun x tau nak add gambar ape.. byk yang dah terlepas gambar2 best.. tp aku try la masuk kan kembali kenangan silam tuh... aku try la entry by entry kalau ader yg menarik untuk semua orng tgk sama..

gambar ni aku ambik semasa lawatan kat Perth, Australia bulan disember last year....

5 comments:

ud@cit said...

congratulation for ur come back...
~ ingat dh tenggelam menyepi...

ud@cit said...

~ jgn lupa aku kt cni tau...

crisda79 said...

welkem back..!!

ud@cit said...

~ patut la aku rasa nk check2 kwn2 blog aku... rupanya ada "orang balik" la kak eija...

jalilsalleh said...

sorry la aku komen..
tapi mana? takde pun komennya