Orang Kampung

AKU ORANG KAMPUNG.... KAU ORANG KAMPUNG... KITE SEMUA KAMPUNG......

***** SALAM AIDILFITRI *******

Laungan Takbir Bergema Di Pagi Hari, Memecah Sunyi Keriangan Diseri,Entry ini Buat Pengganti Kad Raya & Diri, Bukan Lupakan Tradisi, Tapi Ikut Teknologi Di Hujung Jari.





Di Kesempatan Untuk Menghulur Tangan Ini Dengan Hati Suci Bersih Dipohonkan Kemaafan Bagi Setiap Kesalahan Yang Telah Berlalu Itu Memang Resam Manusia Makhluk Allah... Tak Lepas Dari Kesalahan Selagi Bernyawa Tutur Kata Dan Perbuatan Yang Terkasar Di Dalam Pergaulan Haruslah Di Maafkan Diharapkan Kepada Kalian damailah Dalam Iman


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN

Salam Ramadhan Al-Mubarak,
mencari malam Lailatul Qadar (malam 1000 bulan)
sepuluh malam terakhir ini.

p/s. Petang ini merupakan petang terakhir aku di bulan ramadhan di tempat kerja untuk tahun ini (balik Kg). Tahun depan x tahu lagi samada bertemu atau tidak. N entry ini adalah terbaru setelah lama tidak memblog. Kesibukkan menjadi batasan. betul la kata kawan aku, bahawa aku mempunyai tanggungjawab yang lebih besar di sini. Nantikan kedatangan entry terbaru aku lepas raya ni.

2 comments:

Iryd and Pitt's little diary said...

SELAMAT HARI RAYA ENAL..MAAF ZAHIR BATIN..

something_sweet said...

Enal, Selamat Hari Raya! Maaf Zahir Batin ~hajar~