Orang Kampung

AKU ORANG KAMPUNG.... KAU ORANG KAMPUNG... KITE SEMUA KAMPUNG......

Bowling @ USJ Summit

08 Jun 2008 - Aku telah dijemput untuk memeriahkan satu pertandingan bowling di USJ Submit...kata kwn aku sorang ini anjuran zilla fc.. aku pun dok terbayang zila bakarin ker.. zila Jalil ke...tup2 zilla lain rupanya... yang aku pun x kenal sebelum nih.. pe pun aku x kira la.. janji bley lepaskan gian nak main bowling..maklumlah tempat keje baru ni susah skit nak main....

haa...haaa...haaa..zila AF3 rupanyer..

nie lah team aku... tqvm pada En. Saad Nazir.....

dpt hadiah tuh...... kira terrer gak la team aku.. bahan bukti...

tempat ke-10 ...bleh tahan gak team aku nih.....
punca kekalahan adal
ah khalek...mandrem lebih sgt... terpesona dgn line sebelah...

pose istimewa -
harap xde yang jerlous..:) sbb aku sedar masa pose ni diambil ader paparazzi yg telah snap gambar ni jugak...wakah3

ingat nak promotekan sekali album zila nie..tp xpe lenkali la... he3.... time ni gak ...aku jumpa kwn aku yg main tok team zahedfc ..... bior la dier minat sgt kat zahed tuh............. tp dier x pakai baju oren pun............
Sekiannn...

2 comments:

Eija said...
This comment has been removed by a blog administrator.
deidaa said...

Cis ko ngutuk aku ye?

Aku ni multipurpose la!
Mana2 team aku blh join!
Kdg2 za8fc, kdg2 dayangnurfaizah,
kdg2 fc2 lain.. ahaks!
Yg penting main boling! :D

Apepon.. sila la berterima kasih kat aku,
sbb aku yg snap gambo team ko.. hiks!

Wei next time join aa wei.
Berlambak gile lists tonamen aku smpai akhir bln 8 ni!
Moh!